RSS

Efect de lumina in Photoshop

18 Sep

Efect de lumina in Photoshop.(Tutorial)

Pasul 1 . Creaza o noua imagine 500/500 ca in imaginea urmatoare.

PAsul 2. Dute la Filter -> Render -> Lighting Effects odata ajunsi vom incepe sa ne jucam cu culorile eu am ales in felul urmator.

Si mi-a iesit ceva de genu urmatoarei imagini

Pasul3. In continuare von creea un nou layer CTRL + SHIFT + N si apasa tasta G pentru a aparea Paint Bucket Tool si coloram layerul alb urmand sa modificam modul de imbinare in Pin Light asemanator imaginii urmatoare.

Acum vom repeta pasul 2 cu diferite culori si setari dupa imaginatia fiecaruia dar nu uita modul de imbinare sa fie Pin Light. Eu am optat pentru ceva de genul:

Acum vom incarca o imagine oarecare eu am optat pentru un ipod. Download

Ne vom juca unpic la ipod pentru a-i da un aspect mai placut. Pentru incepul copiaza layerul cu ipodul, click dreapta- duplicate layer. Acum click dreapta pe Layer vechi si selectam Belding options si ne jucam cu setarile ca in imaginile urmatoare

Si am obtinut ceva de genul

In continuare vom creea un layer nou CTRL + SHIFT + N si vom apasa tasta P pentru a deschide Pen Tool si desenam niste linii pe Ipod ca in imaginea urmatoare.

Selecteaza Brush Tool sau apasa tasta B si alege urmatoarele setari

Acum ne intoarcem si selectam iar Pen Tool (P) Click dreapta pe selectie si alegem Stroke Path


Se va deschide o fereastra unde selectam Brush si bifam Simulate Pressure. Vom obtine un rezultat asemanator cu imaginea urmatoare. (Apasa enter pentru a disparea selectia cu Pen toolul)


Linia ta va trece peste obiectul selectat asa ca alegem Eraser Tool (E) si stergem partea care vrem obtinand un rezultat ca in imaginea de mai sus.

Acum avand selectat layerul lu linia dam click dreapta pe el si din nou Beldin Options Outer Glow si Inner Glow cu setarile din imaginea urmatoare dar culori diferite dupa gusturile fiecaruia .

Si am obtinut ceva de genul

De aici fiecare cu imaginatia lui poti folosi orice brush, orice shape dupa dorinta fiecaruia…
Rezultatul final:

Sper sa va ajute la ceva.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Septembrie 18, 2009 în Tutoriale Photoshop

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
