RSS

Cum sa creezi un wallpaper cu Photoshopul.

28 Sep

Sa incepem. Creeaza o noua pagina 1800 x 1100 selecteaza Pain Bucket Tool si umple-o cu negru. Selecteaza Rectangular Marquee Tool si realizeaza o selectie ca in imaginea urmatoare:

Acum dute la Edit-Define Brush Preset

Acum selecteaza Brush Tool alege brushul pe care l-ai creat mai sus si dute la Window-Brushes, alege setarile in pozele urmatoare:

Mai mergem la COLOR DINAMICS SI SELECTAM
FOREGROUND/BACKGROUND 50%
HUE JITTER – 50%
SATURATION JITTER – 50%
BRIGHTNESS -50%
PURITY – +50%[/b]

Acum creaza un nou layer si deseneaza cateva dreptunghiuri cu brusul care tocmai l-am setat. Apasa CTRL +T pentru a redimensiona dreptunghiurile ca in imaginea de mai jos.

Acum adauga niste efect blur, pentru asta dute la Filter- Blur- Motion Blur

si alege setarile care le doresti, eu am ales Angle 90, Distance 166.

In continuare apasa CTRL + T , click dreapta si WARP

si o sa-ti apara ceva de genul imaginii de mai jos.

Acum ne jucam putin cu punctele, fiecare dupa bunul plac, eu am obtinut ceva de genul imaginii de mai jos

Acum desigur putem aplica din nou CTR+T, click dreapta si WARP pentru a obtine un efect cat mai bun, insa eu ma opresc aici.

Cum imaginea este alb negru o sa incercam sa o coloram fiecare dupa gustul sau, eu doar va dau exemplu.

Click dreapta pe Layer si selectam Belding Options si aici fiecare alege ce setari vrea.

Si rezultatul final :

simplu si usor nu ?:)

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Septembrie 28, 2009 în Tutoriale Photoshop

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
