RSS

Light Effect in Photoshop

30 Sep

Creaza un nou document 800 X 600.
Dublu click pe background pentru a-l debloca, click dreapta pe el – Beldin Options, dute la Gradient Overlay si pune setarile din poza de mai jos Pentru culori eu am folosit 5e0f52 –>000000

Acum alegem poza care ne-o dorim, eu am folosit :


Alege Pen Tool si apucate de selctat, cand ai terminat apasa CTRL +J pentru a muta selectia intr-un nou layer.

Dute la Image > Adjustments > Brightness/Contrast si alege setarile ca in imaginea urmatoare

Creaza un layer nou Ctrl+Shift+N , apoi apasa CTRL+G pentru a crea un folder in care adaugam layerul tocmai creat. Schimbam modul de imbinare al folderului in Color Dodge, schimbam numele in Lights si il asezam sub layerul cu persoana

Selecta Brush Tool B si mergi la Window > Brushes pentru a configura brushul, alegem setarile din imaginile de mai jos.

Acum ca am terminat de configurat brushul ne asiguram ca lucram cu culoarea alb si ne apucam de colorat

Cream un nou Layer Ctrl+Shift+N atentie, sa fie tot in interiorul folderului selectam cate brushuri sau Shape-uri depinde de preferintele fiecaruia si ne apucat de joaca

Mai cream un nou layer tot in interioril folderului alegem din nou brush tool cu valoarea de 1px si trasam niste linii, vertical, orizontal, lateral, fiecare dupa preferinte.

Dute la Filter > Blur > Radial Blur si alege setarile ca in poza de mai jos

ar trebui sa iti apara ca in imaginea urmatoare

Copiaza de 3-4 ori layerul , selectaza Move Tool V si muta liniile in diferite parti ale pozei, ar trebui sa iti iasa ceva de genu..

Simplu nu ? 

 
8 comentarii

Scris de pe Septembrie 30, 2009 în Tutoriale Photoshop

 

Etichete:

8 responses to “Light Effect in Photoshop

  1. el

    Octombrie 1, 2009 at 8:24 pm

    dap pai pana ne tot spui ce minunatii faci cu PhotoShopu,ne poti da si un link sa il scoatem si daca are keyloger ai putea sa ne dai si ala🙂 ms

     
    • claudyyu

      Octombrie 1, 2009 at 11:55 pm

      draga el🙂 ai internet, presupun ca stii ce e dc ++ nu? sau ai vreun cont pe tracker, dai un search si vei observa ca gasesti cu usurinta photoshopul.

       
  2. el

    Octombrie 2, 2009 at 11:49 am

    dc++ nu folosesc iar pe net sunt o gramada de PHOTOSHOP`uri…cum ar fi CS3 CS2 CS4😐

     
  3. claudyyu

    Octombrie 2, 2009 at 12:06 pm

    versiunea folosita de mine este cs3, nu sunt diferente semnificative intre ele .

     
  4. Radu

    Octombrie 26, 2009 at 8:12 pm

    sal ….eu sunt incepotor in ale photoshopului si ma gandeam daca imi explici si mie cum setezi culoarea pe 5e0f52 –>000000…eu ma tot uit dar nu reusesc nimic…multumesc anticipat

     
  5. DENY

    Decembrie 12, 2009 at 10:24 pm

    Sal nu imi potzi da site de und ai brushurile?

     
  6. alby

    Februarie 4, 2010 at 12:21 am

    puey ia uite eu am facut ce ai spus u aici da nuj aia km sa fac cu „Creaza un nou document 800 X 600.” unde fac asta in photo shop :-?? si cum o fak😕

     

Lasă un răspuns

 
