RSS

Horror text in photoshop.

26 Oct

 

Pentru inceput deschidem o noua pagina 500 X 300 si o coloram cu negru.

1

Selectam Text tool (T) si scriem textul dorit, eu am ales:

textclau

In continuare  selectam imaginea pentru a o transforma in pattern, eu am ales imaginle de mai jos, daca le vrei si tu click drepta/Save As

pattern claudyyu

(imaginrea de mai jos e redimensionata click aici pentru a o downloada la dimensiunea normala)

texturetoskintextureclaudyyu2

(imaginrea de mai jos e redimensionata click aici pentru a o downloada la dimensiunea normala)

textureclaudyyu3

Acum e timpul sa o configuram pentru asta deschidem  poza dorita si  mergem la EDIT -> DEFINE PATH

3

Acum ca am terminat de configurat ne indreptam atentia inspre text, selectam layerul cu textul, dam click dreapa si alegem BELDING OPTIONS

4

Mergem la OUTER GLOW si alegem setarile din imagine

5 copy

Mergem la INNER GLOW si alegem setarile ca in poza.

6 copy

Acum mergem la PATTERN OVERLAY si selectam patternul pe care l-am creat mai sus.

7

Click OK si ar trebui sa aveti  rezultate aproximativ ca ale mele.

rezultat final

9

8

Enjoy .

 
Un comentariu

Scris de pe Octombrie 26, 2009 în Tutoriale Photoshop

 

Etichete: , , ,

One response to “Horror text in photoshop.

  1. David

    Noiembrie 25, 2011 at 7:14 am

    pentru ultimul rezultat, cred ca ar fi frumos sa adaugi un efect usor 3d, adica umbrele acelea ar trebui sa fie avidentiate in adevaratul sens al umbrei, daca intelegi ce vreau sa spun🙂

     

Lasă un răspuns

 
