RSS

Machiaj virtual cu ajutorul photoshopului.

06 Mar

Pentru inceput ne alegem imaginea care dorim sa o editam eu am ales-o pe Angelina Jolie.

In continuare v-om creea un nou Layer, pentru asta mergem Layer – New- Layer  (Shift+Ctrl+N). Acum ca am creat layerul modificam modul de  imbinare in  Color si opacitatea o facem de 70% ca in imaginea de mai jos.

In continuare selecta Brushe Tool (B) culoarea #01438b si alegem setarile ca in poza urmatoare. (Master Diameter 24px, Hardness 0%, Mode : Normal,  Opacity: 100 %, Flow: 61 %)

Dupa ce am pus setarile ne apucam si coloram cu Brush-ul tocmai configurat si ar trebui sa aveti ceva de genul :

(Click pe poza pentru dimensiunea originala)

Acum alege Erase Tool (E) pentru a sterge ce e-n plus.

Acum ca am terminat prima parte adaugam un layer nou, Layer – New- Layer  (Shift+Ctrl+N) si schimbam modul de imbinare ca in pasul 1 doar ca de data asta alegem Soft Light cu opacitatea de 70%.

Selectam din nou Brush Tool (B) culoarea #b400a1 si folosim setarile Master Diameter 64px, Hardness 0%, Mode : Normal,  Opacity: 100 %, Flow: 61 %

Acum aplicam culoarea si ar trebui sa aveti ceva de genul:

Dupa cum se poate vedea culoare este aplicata peste ochi si nu arata bine, pentru asta selectam Erase Tool (E) si stergem partile in plus, dupa care obtinem un rezultat asemanator cu al meu .

(click pe imagine pentru a vedea la dimensiunea normala)

Sau varianta 2

(click pe imagine pentru a vedea la dimensiunea normala)

Asta a fost tutorialul, sper sa invatati ceva si sa va iasa mai bine decat mine, pentru ca.. eu sunt baiat nu  stiu machia am o scuza nu ?

 
3 comentarii

Scris de pe Martie 6, 2010 în Tutoriale Photoshop

 

Etichete: , ,

3 responses to “Machiaj virtual cu ajutorul photoshopului.

  1. AsuUU Baaaa

    Martie 6, 2010 at 9:22 pm

    Se putea sa nu scape asta nepictata :))

     
  2. ana

    Decembrie 9, 2010 at 1:00 pm

    super

     
  3. Mary

    Iulie 19, 2011 at 3:43 pm

    Foarte tare! Merci❤

     

Lasă un răspuns

 
