RSS

Jale mare „Reloaded”

10 Noi

Va spuneam de vreo 2 zile ca vreau sa ma mut de pe wordpress, dar  jobul & problemele de zi cu zi  au fost si raman o piedica, am facut rost de domeniu… de fapt il am de aproape 1 an (stiu am fost fraier ca nu ma gandeam sa-l folosec) am si domeniu dar si o problema mare😀 nu mai stiu datele🙂 adica cele de baza la stiu insa nu la fel pot spune si despre data expirarii domeniului🙂 de aceea nu am inaugurat noul blog🙂 e posibil ca in data de 15 sa expire🙂 deci.. va mai tin in suspans cateva zile. Intre timp o ciudatenie a matematicii

13837 x (varsta ta) x 73 = ??

Si o melodie  sa va mai ocupe timpul😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 10, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
