RSS

Cum sa creezi o casa „horror” cu ajutorul photoshopului.

10 Ian

Dacă eşti începător nu o să reuşeşti sau uimeşte-mă

La fiecare pas a picturii, este inutil să vă reamintesc să creați un layer nou pentru ca lucrarea să fie mai ușoară și pentru a evita greșelile !

Prima dată, găsește o imagine bună. Eu am ales o imagine cu o casă pe care am găsit-o pe google.

Acum trebuie să decupezi casa si pentru asta  am folosit polygonal lasso tool pentru casă și o radieră moale pentru tufișuri,

Acuma ai nevoie de un fundal nou. Poți să găsești orice imagine bună, din nou google fiind cel mai bun prieten🙂

Pune cerul în spatele casei (punând layer-ul cu cerul sub layer-ul cu casa) și aplică o perspectivă diferită pentru ai da o adâncime cerului, făcându-l mai puțin plat. Imaginea casei a fost luată dintr-un unghi mic, iar acest lucru face treaba mai ușoară.

Acuma lucrează la marginiile casei. Marginiile încă au culoarea cerului original, vom fixa acest lucru.

Folosind magic wand tool, selectează zona goală din layer-ul casei. După du-te la Select > Modify > Expand pentru a face selecția mai largă. Alege o valoare care include zona pe care trebuie să o corectăm.

În meniu: Image > Adjust > Hue / Saturation și corectează culoarea marginiilor potrivindu-le cu culoarea acoperișului.

În continuare folosește Hue / Saturation și de asemenea și Color Balance, ajustează culoriile casei și cerului pentru a se potrivi cât mai bine.

Acuma am vrea să scăpăm de copacii care ascund o parte a casei. Acei copaci nu au ce căuta acolo deoarace vrem să creem o stare morbidă. Cred că acest pas este cel mai delicat pas deoarece va trebui să pictăm părțiile care lipsesc din casă. Pentru acest lucru folosesc clone stamp tool, unealta care îți dă permisiunea să pictezi ceva folosind o altă parte din imagine pentru referință.

De exemplu, țiglele localizate între ferestrele de jos și din mijloc au fost pictate folosind țigle similare din casă, folosind clone stamp tool.


De ce să nu adăugăm un fulgel pentru a face scene un pic mai perturbătoare ?
Folosind un brush simplu, acest lucru este simplu. Trasează fulgerul, duplică layer-ul și blurează copia pentru a face fulger-ul strălucitor.
După folosește Dodge Tool pentru a lumina norii din jurul fulger-ului.

Pictează copaci uscați în spatele casei sau folosește unul din imagine. Desigur, fă culoriile și luminozitatea să se potrivească.

Partea distractivă este acuma ! Hai să distrugem casa. Desigur că nu toată.
Pentru a o face să arate mai veche, am adăugat o gaură în acoperiș, pictând-o cu brush-uri.

Poți să vezi că am spart o grindă de lemn, o ţeavă, o scândură, o altă parte din acoperiş şi o fereastră. Când spargi ceva, folosește clone stamp tool pentru a umple spațiul gol pe care l-ai creat.

Fă-o să arate mai murdară. Pentru prima dată, ferestrele. Am folosit un brush neregular și am pictat ferestrele cu o culoare mată. După schimbă Blend Mode pentru layer-ul cu murdărie pentru a te asigura că murdăria și ferestrele se potrivesc. De exemplu, eu am ales modul Luminosity.

Repetă acest pas, numai că folosește pentru întreaga casă. Pictează cu o culoare murdară și setează layer-ul pe Multiply.
Asigură-te că creezi articulații și că marginiile arată de asemenea murdare, deoarece acolo apare murdăria de obicei.
Acesta este unul dintre cel mai lung pas, așa că acordăți timp și încearcă să nu greșești când adaugi murdărie peste tot.

Ultimul pas este să creezi un layer de ajustare pentru a obține contrastul final a picturii. Aici este ! Poți să compari imaginea originală cu imaginea modificată.

Şi rezultatul:

 
Un comentariu

Scris de pe Ianuarie 10, 2011 în Tutoriale Photoshop

 

Etichete: , , ,

One response to “Cum sa creezi o casa „horror” cu ajutorul photoshopului.

  1. Amanta Ta

    Ianuarie 15, 2011 at 9:14 am

    Ehhh, dar stai sa vezi ce pot sa vac eu fara photoshop… : o viata de groaza😉

     

Lasă un răspuns

 
