RSS

Leapsa „Right now”

17 Ian

O „leapsa” tare misto de la Alina desi nu obisnuiesc sa fac asa ceva de data asta am fost prea plictisit :))..deci sa incepem..

Sunt .. obosit
As vrea … sa ma relaxez o saptamana intreaga
Pastrez … amintirea primei iubiri
Mi-as fi dorit ... sa fiu mai tupeist
Nu-mi place … sa ma trezesc dimineata
Ma tem … de despartire
Aud … Massari – in love again
Îmi pare rau … ca nu am pretuit o persoana
Îmi place … sa-mi petrec timpul cu prietenii
Nu sunt … pasionat de arta
Cânt … dupa patru pahare :))
Dansez … dupa trei pahare
Niciodata … nu uit
Rar … invat
Plâng … niciodata
Sunt confuz … cand am de ales intre doua fete
Am nevoie … de o fata care sa ma inteleaga
Ar fi trebuit … sa ma lupt mai mult pt o persoana
As putea … sa nu-mi mai pierd timpul aiuria completand chestii idioate ca asta :)) .

 
2 comentarii

Scris de pe Ianuarie 17, 2011 în Diverse

 

2 responses to “Leapsa „Right now”

  1. alina

    Ianuarie 18, 2011 at 7:37 pm

    he he, nu ma asteptam sa o faci tocmai tu :))

     
  2. stefanootz

    Ianuarie 20, 2011 at 11:51 am

    :)))) esti rau :))

     

Lasă un răspuns

 
