RSS

Melodia saptamanii: DJ Project feat. Giulia – Mi-e dor de noi.

04 Apr

Melodia acestei saptamani este adusa de Dj Project si Giulia, un  nou single intitulat „Mi-e dor de noi”. Dupa cum se astepta este o piesa care cu siguranta va ajunge in topul clasamentelor din romania. Conform Libertatea.ro, acestia se pregatesc sa lanseze un “Best Of” in luna mai. Pana atunci nu ne ramane altceva de facut decat sa punem pe „repeat” melodia fiindca merita. O melodie reusita ca toate celelalte marca Dj Project. Listen, Feel, Enjoy

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 4, 2011 în Melodia Saptamanii

 

Etichete: , , ,

One response to “Melodia saptamanii: DJ Project feat. Giulia – Mi-e dor de noi.

  1. Raluca Fodor

    Aprilie 6, 2011 at 5:28 am

    si mie imi place🙂

     

Lasă un răspuns

 
