RSS

Si-am fost la Cluj !

28 Aug

  Şi după cum spuneam în postul anterior ne-am hotărât să mergem la meciul Gaz Metan Mediaş – Austria Viena. Am plecat de la ora 16:30 şi am rămas uimi câţe persoane din Mediaş s-au dus la Cluj pentru meci. După un mic popas in parcamea hypermarketului „Penny” din Iernut am plecat mai departe cu speranţe tot mai mari. Ajungem la Cluj parcăm maşina la vreo 3 km de stadion si incepe greul, urcatul dealului gruia. Ajungem şi pe stadion atmosferă foarte ok o grămadă de oameni din Mediaş undeva in jur de 2.000 persoane. Începe meciul, toată tribuna cântă, îşi încurajează echipa. Meciul scărţâie dar vine golul lui Ovidiu Hoban si aruncă stadionul în aer, toată lumea cu speranţe tot mai mari. Vine pauza, lumea mulţumită de scor şi desfăşurarea primei reprize. Începe repriza secundă , toată tribuna 2 cântă în contiunuare inclusiv noi însă până la şfârşitul meciului  golul nu mai vine şi ratăm calificarea. Lumea nu este dezamăgită şi tot stadionul aplaudă jucătorii şi conducerea cea mai fredonată replică fiind „PENTRU NOI SUNTEŢI CAMPIONI!!!” . După o scurtă  vizită la Cluj Arena am plecat spre casă unde iarăşi toată autostrada era a maşinilor de judeţul SB. Şi uite aşa am ajuns acasă îm jurul ore  01:00 răguşit în ultimul hal. Dezamăgit? nu!!! pentru că spre deosebire de alte echipe mult mai titrate şi valoroase (a se citi dinamo) Gaz Metan a părăsit competiţa cu fruntea sus . Oricum Hai Gazu Hai Băieţii!

   

 
Scrie un comentariu

Scris de pe August 28, 2011 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
