RSS

Cumpar statie auto CB.

12 Mar

  De ceva vreme ma bate gandul sa-mi cumpar o statie emisie receptie CB. Ce-i drept am o masina mult mai puternica acum dar nu prea circul pe distante foarte mari. este foarte adevarat ca aflii cam tot ce misca in materie de radare si politisti ascunsi pe drum insa pretul lor e destul de piperat la care se mai adauga si antena care e si ea destul de scumpa totalul ajungand undeva la 1.000 lei. Desigur exista si variante mai ieftine insa nu cred ca pot bate pe o distanta mai mare de 10 km. Deci  cumpar statie CB cu sau fara antena !!! ofer maxim 400 lei.

 
5 comentarii

Scris de pe Martie 12, 2012 în Diverse, Uncategorized

 

Etichete: , ,

5 responses to “Cumpar statie auto CB.

  1. ronnabog

    Aprilie 25, 2012 at 8:13 pm

    sal am o statie noua sigilata cu antena

     
  2. andreib3

    Iunie 4, 2012 at 5:22 pm

    Salut am o statie noua, folosita doar la 2 drumuri.Bate 5-10 km, cu tot cu antena de 56 de cm.Antena nu e inestetica si are si talpa magnetica.Totu la 220 ron negociabil

     
  3. andreib3

    Iunie 6, 2012 at 9:44 am

    Sal am eu o statie de vanzare

     
  4. biro

    Iunie 19, 2013 at 2:23 pm

    vand statie cb cu antena cobra noua 350 ron

     

Lasă un răspuns

 
