RSS

Eroi pentru Romania.

31 Iul

   Astazi scarbit de tot circul de la televizor dintre guvernantii romaniei am observat un lucru trist as putea spune. Eroii nostri, eroii Romaniei au fost uitat sau cel putin dati la o parte  de mass media. In cinstea lor am adaugat o noua sectiune „Eroi pentru Romania” si sper ca saptamanal sa pot posta cate o poveste despre adevaratii eroi ai Romaniei. Oameni simpli care au reprezentat cu cinste Romania in lume si care astazi au fost uitati sau dati la o parte.

 
Un comentariu

Scris de pe Iulie 31, 2012 în Eroi pentru Romania

 

Etichete: , ,

One response to “Eroi pentru Romania.

  1. vali

    Februarie 3, 2013 at 3:32 pm

    sal.am cumpaeat si eu masina cu numere rosii din rominia adusa din germania primul rind de numere la scos ctateanul din rominia si eu pe celelalte doua ori.am dat in judecata am cistigat am facut rar sa inscriu masina cu numere negre cu certificat provizoriu pina la solutionarea cazului.Unde vreau sa ajung am facut tot dosaru si mam dus la politie so inmatriculez pe rominia si ce miau spu k nu pot k exista o problema la acte in germania
    acte furate sau numere furate ceva de genu si k mai am de asteptat pina se rezolva cazu vro doua luni culme e k mai pot prelungi nr rosii oare dc ?Numa in rominia se poate intimpla asa cv
    Am trecut de iei de trei ori si odata la rar si nu o mai pot inmatricula

     

Lasă un răspuns

 
