RSS

Zece tonuri de apel pentru telefonul tau 3.

29 Aug

   HeheHe, eu Vara Nu Dorm si sunt plin de ide (suna bine nu?? ) si cum stateam eu si aruncam priviri pe blog am observat ca n-am mai postat de mult tonuri de apel pentru telefon. Asa ca am pregatit un pachet de tonuri numai bune de pus ca sonerie, melodii autohtone.

 

 

 

Track List:

  1. Alexandra Stan – Lemonade,
  2. Andre Rizo & Madee Lyne ft. Diego Deniva – Dime(donde estas),
  3. Antonia – Jamelia,
  4. Bibanu MixXL feat. Puya & Delia – Gone,
  5. Connect-r – Love is the way,
  6. Corina – A ta,
  7. David Deejay feat. Ami – Trumpet Lights (Radio Edit),
  8. Deepside Deejays – Look into my eyes,
  9. Flo Rida – Whistle,
  10. Glorya – Fete Destepte (Radio Edit) ,

Si ca bonus:

  1. Phelipe feat Dj Bonne – Mikaela (Endroo Radio Remix),
  2. Inna – Inndia,
  3. Voltaj – Lumea-i a mea ,

Pachetul il puteti descarca de AICI .

Astept propuneri pentru noul set de tonuri de apel

 
Scrie un comentariu

Scris de pe August 29, 2012 în Tonuri de apel

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
