RSS

Eroi pentru Romania part 1.

07 Sep

  Obosit dupa o tura de munca de 12 ore am reusit cu greu sa-mi fac timp sa mai arunc cate o privire la televizor iar  o stire mi-a trezit interesul. Este vorba despre premierea egala a olimpicilor si paralimpicilor romani care au luat medalii la jocurle olimpice. Desi initial victor ponta (nu merita scris cu majuscule) se lauda prin mass-media cu faptul ca premiile vor fi la fel astazi totul s-a schimbat iar un paralimpic va primii mult mai putini bani decat a declarat initial premierul. Dar totusi stau si ma intreb de ce? Acesti oameni extraordinari care nu au primit de la viata nimic dar in schimb au pierdut totul au luat viata in maini si au luat-o de la cap pe un alt drum iar acum ajunsi in varful piramidei sunt „injositi” de niste oameni care sunt preocupati mai mult de „vanzarea tarii” decat de oamenii de rand si problemele lor. Am ajuns sa traim intr-o tara in care femeile mai bine se vand prin alte tarii decat sa munceasca cinstit in romania, isi vand trupul, onoarea si cam tot. Dupa aproape 23 de ani de la revolutie romania a ajuns sa arate in cel mai josnic nivel posibil. Dar ce vina avem noi ca ne-am nascut aici ?! Daca Dumnezeu mi-ar fi dat o harta sigur n-as fi fost roman.  Pana una alta va recomand o melodia marca B.U.G. Mafia care reflecta perfect stilul de viata din romania.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Septembrie 7, 2012 în Eroi pentru Romania

 

Lasă un răspuns

 
